Rabu, 05 Desember 2012

Trauma Traffic Light

As Salam semua




Aku ke Shah Alam semalam petang, atas urusan tugas. Sedang elok aku berhenti dekat satu traffic light, aku pun macam biasalah usha kiri kanan kan, mana tau ada rezeki abang-abang kacak lagi kaya raya. Boleh jadi lauk santapan. Kehkehkeh.

Memang!!! Memang pun aku dapat "rezeki". Tapi yang ni lebih pada rezeki tak berapa halal gitu. Cis!!! Dua orang lelaki yang tak kacak langsung, sedang berpelukan sambil melakukan adengan cium mencium dan gigit menggigit leher!!! Aku terkejut wei. Menjerit aku. Sampaikan member aku kat sebelah yang tengah syok main handphone panik sama. Memang jilake dua ekor tu! Eeiiiiiiiiiiii. Mengada-ngada. Aku tengokkan je dua makhluk songsang ni, tapi tanpa segan silu dia buat perangan Vavi dia tu! Dia tahu orang tengok. Makin ditengok makin menjadi. Macam perilaku monyet. Makin kita tengok, makin ngada-ngada. Trauma aku!

Sumpah. Lepas ni, aku tak nak usha lagi orang kat traffic light! Seram wei! Aku yang rasa berdosa amat-amat. Dia buat dek je. Macam masuk syurga!!!Ini kisah seram. Aku traumatized. Dalam hati menyumpah seranah. Geram yang entah macam mana aku nak khabarkan. Haish!!!!



p/s: Niat tak betul, memang tak betul lah yang aku dapat kan!



0 komentar:

Posting Komentar


Top