Selasa, 07 Agustus 2012

Negeri Sabah Telah Dihina! Biadapnya Budak Ni!

As Salam semua

Ini melampau ni! 


Aku tak nak cakap banyak-banyak, tapi pada aku apa yang budak perempuan ni cakap agak keterlaluan. Aku memang pantang bab orang menjatuhkan atau memandang rendah orang lain. Biadap sangat! Tak tahu ke Sabah ada pulau tercantik di dunia, universiti tercantik di Asia, syurga makanan, hub pelancongan Malaysia. Sorry lah, adik... rasanya awak ni bukan budak bandar sangat, tapi awak budak dibawah tempurung!

Orang Sabah, panas hati kan??? Aku yang Johor ni pun dah panas je tengok budak ni... Haish!!!

Jadi, pada Ema, sila mohon maaf secara terbuka pada orang Sabah. Kalau tak, aku tumbuk kau bah! 



0 komentar:

Poskan Komentar


Top