Kamis, 08 Maret 2012

Video Ibu Lumpuh Yang Ditinggalkan Anaknya Di Hotel Bajet

As Salam semua

Hari ni semua orang tesentuh bila seorang ibu lumpuh di tinggalkan kat hotel bajet. Aku tak tau nak panggil tu manusia atau apa. Walau siapa pun dia, apa pun yang dia buat pada kita, benci mana pun kita pada dia, menyusahkan macam mana pun dia pada kita, dia tetap ibu kita. Insan yang sudi menyabung nyawanya melahirkan kita ke dunia... ingat baik-baik. Tak kan redha Allah pada anak yang tak dapat redha ibu bapanya! 




P/s: menangis. Hargai ibu bapa selagi mereka masa bernyawa!

0 komentar:

Posting Komentar


Top