Minggu, 01 Januari 2012

Video Detik Cemas Mahasiswa Bergaduh Dengan PDRM Depan UPSI Malam Tahun Baru!

As Salam

Bukak FB hari ni, kecoh semua student IPT cerita pasal Perhimpunan Mahasiswa di UPSI malam tadi. Terkejut sangat aku dengan berita ni. Wah, student U Malaysia dah semakin advanced. Sampai baring-baring atas jalan raya nak tunjuk tak puas hati tu. Perempuan, lelaki semua sama ni ha.. Bertudung lagi. Hmmm, korang cubalah tengok dan nilaikan sendiri. Di mana nilai moraliti, intelektual mahasiswa hari ni... Tak mau komen panjang!





Dah selesai?? Mari kita tengok beberapa komen daripada kawan-kawan aku berkaitan hal ini.









Jadi, fikir-fikirkanlah. Mana baik atau buruk itu pilihan kita. Pada aku, yang penting tunaikan dulu tanggungjawab asal kita ke menara gading iaitu demi mak dan ayah barulah demi negara! Semoga mahasiswa dan mahasiswi kita bijak berfikir. 


maklumat tambahan : ADA BERITA MENGEJUTKAN DISINI. *kesahihan tak tau lah!*

p/s: Ada budak UM Law tu nampaknya....

0 komentar:

Poskan Komentar


Top