Rabu, 25 Januari 2012

Bakal Mak Mertua Bagi Lampu Hijau!

As Salam semua

Kata orang sebelum dapat anak, mak mertua kena kasi kawteam dulu kan. Alahai senang je kalau dapat mak mertua materialistik baik macam ni. Kau sogok sikit je. Mak dia dengan anak dia sekali kau dapat! Semalam telah aku titipkan sebungkus hadiah buat bakal mak mertua... takut jugak, mana tahu kena reject kan. Alhamdulillah, pagi-pagi lagi green light dia bagi. 



Pergh, kembang kuncup hidung aku tengok tittle entry MIL tu. Hahaha, saje je. Maklumlah, bakal suami hensem sangat. Tu yang dok mengada ampu MIL baek punya. Kasi Leopard Printed Cosmetic Bag seketul. Kebetulan kami berdua penggemar leopard-printed. Memang padan kan menantu dengan mak mertua. Sebelum terlupa, nak kenalkan si kacak yang saya dah cop awal-awal...



Nampak tu? Siap letak jadi wallpaper handphone lagi. Punyalah sayang dengan pengarang buah hati yang comel ni. Meet Adam Irfan Xaharis. Aku memang dah lama geram budak ni. Comel bangat! Perangai banyak ikut mak *katanya. Heheheh. Walaupun tak pernah bersua, tapi sumpah aku dah jatuh cinta dengan papanya anaknya! Insya-Allah ada rezeki kita berjumpa ye Cik Puan Bunga. Harap gembiralah dengan beg leopard-printed LV pemberian bakal menantu tu ye... 

Dalam banyak-banyak gambar A|X, aku adored yang ini...


kau tengok tang mata. Pandai buat muka gojes dia kan... mana tak aku ngigau malam-malam. Melting owh!


p/s: Insya-Allah ada rezeki, A|X pulak dapat hadiah ye...




0 komentar:

Poskan Komentar


Top