Senin, 21 November 2011

Bila Perempuan Mintak Dirogol...

As Salam semua



Aku bukanlah bersifat kenegerian tapi aku dah tak boleh tahan sangat dengan dia ni. Yes, someone yang duduk dekat dengan aku.  But she is not my room mate, my room mate's friend. A Kelantaneese girl. Aku masih dapat bertahan setelah beberapa kali mereka berborak dengan nada suara yang kuat ditambah dengan ketidak fahaman aku pada butir bicara dorang tapi bila dia sedang bertelefon dengan jantan sambil buat suara gedik yang mintak dirogol,  itu aku tak boleh terima. Lagi menambah annoying, jantan itu adalah anak pemilik cafe kolej aku yang jugak menjadi tukang masak kat cafe aku. So, aku dapat bayangkan muka lelaki tu. *macam mana aku tau? Dah dia borak kuat gila. Semua aku dengar!*  Tujuan mereka, hanyalah mintak dibawak keluar malam ni untuk belanja makan dan entah apa lagi. 

Sumpah aku rasa nak muntah. Setiap butir dia tu menjurus pada XXX. Gedik nak mati. Tanya dah mandi ke belum, nak mandi sama, bucuk-bucuk-masham-masham, tak kan kacau 'boboi' bila mandi sama, etc. *tak sanggup nak taip* Banyak lagi lah. Paling tak boleh terima cakap kuat-kuat. Apa kau ingat aku suka dan bahagia dengar suara annoying-nak-mampus kau tu. Dah macam suara kucing betina kena gigit lipan. Furrrrrrrrrrrr!!!!  Dan ia continously. Lepas satu jantan kepada satu jantan. Dulu kata nak bertaubat, KLIK SINI tapi taubat kau tu taubat sambal belacan. Bila pedas berhenti, tapi pasal sedap teruskan jugak. 

Disaat aku menaip ni pun, budak perempuan tu masih lagi bertelefon sambil baring meliak lentok atas katil. Umpama cacing kepanasan. Gersang agaknya! Apalah nasib malang disajikan benda-benda macam ni malam-malam. Dahlah aku tengah buat tutorial kena pulak macam ni. Memang tambah stress!

So sorry pada gadis-gadis Kelantan yang lain. Aku tau... tak semua macam mereka ni, tapi yang ini sangat dasyat! Aku tak tau celah Kelantan mana mereka datang tapi mereka seksi gila nak mati. Tak reti nak pakai yang longgar sikit pun. Aku sendiri terkejut bila budak Kelantan macam ni.

p/s: So sorry to my others Kelantanese Girl-friends!


Update: Ni sebahagian dialog si perempuan

"U tengok bola ke main bola? Berapa bijik bola u ada? Dua kan? U main bola pakai tangan kan?"

Cilake tak cakap macam tu kuat-kuat?









0 komentar:

Posting Komentar


Top