Senin, 03 Oktober 2011

4 Cara Pengguguran Janin Yang Kejam!

Salam semua

Kat dunia ni semua orang suka tengok baby kan? Sebab apa? Sebab mereka comel. Comel sebab mereka masih suci dan takde dosa. Tapi ada sesetengah manusia yang berhati sekeji syaitan benci tengok baby. Sanggup membuang bayi mereka *hasil kenikmatan* kata mereka. Tak de langsung perasaan kasihan pada baby. Dan disebabkan itu, aku nak share satu video tentang proses pengguguran janin. Kejam tak usah ceritalah, korang tengok sendiri. Oh lupa, bawah 18 pun boleh tengok sebab video telah dicartoonise-kan. But the message is very clear. 




p/s: Really touched kan??? Beribu lagi insan yang mendambakan doa seorang anak.




0 komentar:

Posting Komentar


Top