Senin, 11 Juli 2011

Selepas Semalam Followers Aku Buat Hal, Hari Ni Dorang Bagi Berita Gembira!!!

Salam semua

Selepas semalam aku membebel marah-marah dan buat entry emo pada FOLLOWER aku, alhamdulillah hari ni semua dah 'sayang' aku balik! Hehehe...mereka dah menjelma...dan hari ini tercapai sudah impian aku dalam dunia blog ni untuk dapatkan 1000 orang cinta hati. Terima kasih banyak-banyak pada anda semua. Moga ada kebaikan diberikan pada korang. 


Seperti yang aku pernah bagitau semalam, KERANA ANDA, BLOG AKU BERHARGA...memang benar! Harapnya korang ikhlas follow blog aku yang tak seberapa ni. Rasanya tak adil bagi korang kalau  hanya korang yang bagi komitmen pada blog COKLATEYES ni kan. Aku pun kena contribute sesuatu pada korang. Jadi, aku akan cuba perbaiki segala kelemahan diri aku dalam bidang blog ni. Perbaiki cara penulisan dan hidangkan korang dengan entry-entry yang bermanfaat. Bukan sekadar suka-suka tapi sangat berguna.  Dan sebagai penghargaan kepada korang, meh beratur... aku belanja Double Cheese Burger McD sorang 2!!! mau??? Amek kat bawah ok.... 



Sekali lagi, terima kasih atas sokongan korang semua!!! Aku sayang korang semua. Dan aku nak bagi tagline blog aku lah...

KERANA ANDA, BLOG AKU BERHARGA. 


Muah..muah...selalulah jengah blog aku ni yer...

0 komentar:

Posting Komentar


Top